WWF Polska
 
Nawigacja
 
WWF Polska

System informatyczny Tworzenie i Monitorowanie Budżetów Projektów wdrożony w fundacji WWF Polska w oparciu o platformę oprogramowania narzędziowego OfficeObjects® obejmuje następujące moduły funkcjonalne:

  • Tworzenie i aktualizacja planów projektów
  • Raportowanie stanu zaawansowania i rozliczenie projektów
  • Ewidencja wpływów od donorów finansujących projekty
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją projektów
  • Graficzny pulpit wskażników projektów (dashboard)
  • Obieg dokumentacji finansowej projektów
    • Proces obiegu i akceptacji faktur kosztowych
    • Proces rozliczania delegacji i zaliczek

Model struktury projektów obejmuję hierarchię poziomów agregacji projekt --> podprojekt --> zadanie --> działanie odwzorowane w układzie chronologicznym odpowiednio na lata budżetowe i kwartały.

Pulpit projektów pokrywa całą działalność w zakresie prowadzenia projektów WWF Polska i pozwala na bieżące śledzenie kluczowych wskaźników finansowych z możliwością bezpośredniego dostępu do szczegółów wybranego projektu.

Obieg i ewidencja dokumentacji finansowej oraz ewidencja wpływów od donorów są bezpośrednio zintegrowane z funkcjami monitorowania postępów zaangażowania finansowego projektów co pozwala nie bieżące śledzenie zgodności przebiegu projektów z przyjętym budżetem.

Predefiniowane raporty obejmują następujące typy raportów:

  • Raport skonsolidowany dla grupy projektów
  • Raport ogólny dla podprojektu
  • Raport szczegółowy dla podprojektu
  • Raport dla podprojektu i donora
  • Raport dla donora

Funkcje raportowania zintegrowane z oprogramowaniem OfficeObjects® pozwalają na generowanie dowolnych raportów w oparciu o strukturę relacyjnej bazy danych w której są odwzorowane dane finansowe wprowadzane przez formularze elektroniczne. Istnieje również możliwość wykorzystania modułu OLAP (On-line Analytical Processing) do definiowania i przetwarzania dynamicznych widoków analitycznych.